"Εχω συμβολαιο για εφτα seasons!"


Σε μια από τις απολαυστικοτερες συνεντευξεις του (στον Robert Crampton για λογαριασμο των Times), ο Hugh Laurie, χειμαρρωδης και σε σε μεγαλα κεφια, κανει –τι άλλο;- αποκαλυψεις!

Με σπαρταριστο τροπο περιγραφει πως αισθανεται κατά τη διαρκεια μιας interview («σαν να βρισκομαι σε λαιμητομο», επι το… κομψοτερον), απανταει στο ερωτημα αν ο ρολος του ως Dr. House του εξασφαλισε τα προς το ζην για το υπολοιπο του βιου του («σαφως, αν με πατησει λεωφορείο μετα από μια εβδομαδα») και καταθετει λεπτομερως το εργασιακο του ωραριο («ειμαι σε γυρισμα 15 ωρες την ημερα, 6 ωρες την εβδομαδα, επι εννεα μηνες»).

Οσον αφορα δε τον θρυλικο πλεον χαρακτηρα που ενσαρκωνει, θεωρει – σε αντιθεση με πολλους- πως ο Dr. House είναι συμπαθης, δισκεδαστικος, ειλικρινης και φυσικα ιδιαιτερα καλος σε αυτό που κανει. «Θα μου αρεσε να συναναστρεφομουν καποιον αναλογο τυπο στη ζωη μου», προσθετει. Για ποσον καιρο όμως ο ιδιοφυής γιατρος θα μεγαλουργει στο Princeton-Plainsboro; «Εχω συμβολαιο για εφτα τουλαχιστον κυκλους», δηλωνει, εχοντας ηδη ολοκληρωσει τους τεσσερις. Και σε αυτην την περιπτωση, ευτυχως, δεν ισχυει το “Everybody lies”…

Λιγα λογια για μενα...

The Greek Fan Club!